marți, 5 februarie 2013

Supa crema de legume


Sincera sa fiu, intotdeauna am fost sceptica in fata acestor supe crema, in fata atator legume pisate, eu care le cam ocoleam in farfuria cu ciorba . Dar mai greu a fost prima data, pana i-am dat de gust si de atunci am devenit bune prietene,am fost cucerita de cat de cremoasa, aromata si simpla este aceasta supa.

Ingrediente:


  • 2 morcovi;
  • 1 telina mica
  • 1 patrunjel
  • 1 pastarnac
  • 1 buc ardei gras
  • 2 cepe
  • 2 cartofi
  • 5-6 ciuperci
  • suc de rosii
  • ulei pentru calin
  • crutoane pentru servit

Morcovii, telina, ceapa, patrunjelul si pastarnacul se curata, se spala si se taie cubulete. Se pun la calit in ulei la foc iute, amestecand continuu. 
Punem supa de pui sau adaugam apa pana le acopera, condimentam cu sare si piper si lasam 10 minute la fiert, cu capac. 
Dupa care adaugam cartofii si ardeiul gras.


Strecuram, punem legumele intr-un bol cu putina zeama in care au fiert si le pasam cu ajutorul blenderului. Daca mai e nevoie, mai adaugam sare si piper.Adaugam zeama pana la consistenta dorita.

Separat pregatim sosul, calim o ceapa peste care adaugam sucul de rosii.

 Acest sos il amestecam cu legumele pasate.


Pasam din nou legumele cu sosul pana capata o consistenta fina.

La final am pregatit ciupercile la grill, le-am tocat cubulete si le-am presarat peste supa crema.


Merge de minune servita cu crutoane. 

Va recomand aceasta supa cu drag..este delicioasa!!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu