joi, 6 decembrie 2012

Tocanita de curcan cu legume


Ingrediente:

  • 2 pulpe curcan;
  • 2 cepe;
  • 2 morcovi
  • 3 cartofi;
  • 3 ardei;
  • 250 ml supa;
  • patrunjel verde;
  • pasta de tomate;
  • sare si piper
Mai intai fierbeti carnea de curcan separat si o dezosati .( Atunci cand firbeti carnea de curcan puteti sa adaugati cateva legume si sa pregatiti o supa pe care sa o folositi la tocanita)
Dupa care intr-o cratita  mare am calit ceapa tataia pestisori, dupa ce a capatat o culoare aurie am adaugat si morcovii taiati rondele.

Le-am lasat sa se caleasca un pic dupa care am adaugat ardeii taiati felii subtire .

Dupa care urmeaza cartofii

La final adaugati carnea de curcan si acoperiti totul cu supa.Lasati sa fiarba 20-25 min pana toate legumele sunt moi dar nu sfaramicioase.



La ultimul clocot am adaugat pasta de tomate, am lasat sa se omogenizeze totul, si la final am presarat patrunjel verde taiat marunt.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu